Ziua 9: proteine

 luni, 25 ianuarie 2010

N-am mai simtit in ultimele zile o foame prea chinuitoare. De fapt mi-e bine, am intrat intr-o rutina ce a devenit destul de comoda, nu mai am scapari in care sa gust una alta si sa-mi aduc aminte apoi ca-s la dieta, cu bautul apei stau mai prost, imi propusesem 2 litri, abia de am ajuns la 1/2 litru

Micul dejun: un mar mare, o cafea mare neagra

Pranz: am mancat la soacra, mi-a facut cu ochiul ciorba ei de fasole boabe dar m-am abtinut eroic, am cules doar din ciorba niste carnita pe care am mancat-o cu jumatate de paine. Apoi am mancat si o felie de friptura de porc, muschi - carne macra, cu cealalta jumatate de paine, cu muraturi si salata de varza.

Cina:  n-am rezistat si am mancat o portie de ciorba de burta de la soacra. M-am consolat ca nu cuprindea nici o leguma interzisa si ca eram, totusi la ziua de proteine.

Sa-mi fie de bine! :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP