Ziua 2 de dieta: legume cu amidon

 duminică, 17 ianuarie 2010

Photobucket

Azi a fost ziua cu legume ce contin amidon adica: fasole, mazare, cartofi etc. N-am mai mancat de mult cartofi, asa ca am ales sa-mi axez ziua in jurul acestei legume, mi-am facut o salata mare orientala cu ceapa, ardei, gogosar murat, am asezonat-o cu ulei (putin), suc de lamaie, sare, piper. O bunatate!

Mic dejun: Mi-am pregatit doua mere dar nu stiu de ce dupa primul m-am simtit satula, asa ca pe al doilea nu l-am mai mancat. Am baut si o cana de cafea neagra.

Pranz: salata orientala si o felie de paine prajita. Mi-am pregatit vreo 300 gr dar n-am putut-o manca toata. Nu-i nimic ramane pe deseara.

Cina: din nou salata orientala, jumatate din portia de la amiaza. Iar m-am saturat inainte de a o termina.

Maine urmeaza ziua de carbohidrati. Pasteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


2 comentarii:

~Lexibule~ 18 ianuarie 2010 la 05:51  

J'en ai l'eau à la bouche:) xxx

da'mely 26 ianuarie 2010 la 07:40  

buna! hai ca am inceput sa urmaresc dieta ta! se aplica la oricine? adica pot sa in cerc si eu ce papi tu? pana acum e bine! mai citesc!

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP