Sursele de inspiratie pentru dieta mea

 luni, 4 ianuarie 2010

Am doua carti pe care le voi tine foarte aproape in timpul dietei. Una este cartea nutritionistului Mihaela Bilic “Traiesc deci ma abtin”. Imi place modul ei de a vedea o dieta armonioasa, prin faptul ca nu interzice nimic, ci considera ca totul trebuie consumat cu masura.De asemenea, face precizari cu privire la ce inseamna o portie si vom constata cu surprindere ca la o masa obisnuita majoritatea consumam doua-chiar trei portii daca luam unitatile de masura ale doamnei Bilic.
DSCF2461A doua carte este tot a unei romance vrednice, Carmen Bruma, care nu se poate sa nu te uimeasca vazand-o cu acel trup minunat, atat de suplu si in acelasi timp atat de bine lucrat. Citindu-i cartea “Slim”", veti fi uimiti sa aflati ca aceasta top-modela avea la un moment dat 85 de kg pe care le-a dat jos printr-o dieta personalizata si se mentine in forma maxima mancand sanatos (tat de sanatos incat te crucesti) si facand multa miscare.DSCF2462 Metoda ei mi se pare tare dificil de urmat pentru ca cere o vointa si disciplina de fier – mie personal mi se potriveste mai mult metoda in care sa gust putin chiar daca o lingurita caci daca ramnesc prea mult, ajung sa atac frigiderul. Insa are o gramada de sfaturi de alimentatie sanatoasa si foarte multe trucuri pentru a fi in forma.
   Dar daca as avea puterea sa respect toate sfaturile ei, uitati in ce forma as putea ajunge.:)
articol_05_1242171537

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP