Postare incepatoare

 sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Photobucket

Dupa cum va spuneam pe blogul meu personal, unul din telurile acestui an este sa dau jos kilogramele acumulate in timpul sarcinii. De data asta, sunt hotarata sa nu ma las pe tanjala, anul trecut reusisem sa dau jos destul, dar nu m-am tinut de treaba si acum imi musc pumnii de ciuda.O sa scriu despre dieta mea zilnica, surse de inspiratie, trucuri pe care le aflu de ici de colo, eventual si alte lucruri despre cum sa fim sanatosi, despre mancarea sanatoasa etc. Vreau sa fac si sport, desi cu bebe alaturi cam greu, daca nu macar multa miscare, plimbari, joaca in aer liber. Stiu ca nu-i frumos si nici sanatos dar am hotarat sa aman inceputul dietei pentru 8 ianuarie, a doua zi dupa Sfantul Ioan (tata face masa mare, nu pot sa lipsesc), pana atunci imi fac planul, imi adun curajul si ma cert singura pentru delasare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP