Am inceput dieta propriu-zisa

 duminică, 17 ianuarie 2010

 Pentru o saptamana, am tinut dupa cum recomada si dr. Mihaela Bilic in cartea sa un fel de pre-dieta, pregatire pentru dieta. E o perioada in care incerci sa scapi de toate obiceiurile proaste gen ciugulit intre mese, bauturile carbogazoase, dulciuri, patiserii, prajeli. Am mancat de trei ori pe zi mancare normala, doua gustari, seara cina la ora 18 de obicei o ciorbita sau o supa. De ieri m-am apucat de dieta, -  pentru cateva zile, am ezitat intre dieta Mihaelei Bilic si o alta, recomandata de o prietena virtuala, Elena, careia ii multumesc pentru recomandari si indicatii. Motivul principal al optiunii finale (dieta Rina) este faptul ca sunt o gurmanda si am nevoie de restrictionari de la anumite alimente, mai degraba decat sa innebunesc numarand calorii - lucru la care, de altfel nici nu ma pricep. Asa ca de ieri m-am apucat de dieta Rina `90, despre ea gasiti amanunte aici si aici, ce mi-a placut la ea a fost ca nu ma opreste pentru un termen lung de la anumite alimente, daca am pofta de carbo, stiu ca pot manca in ziua a 3-a, daca vreau carne, ii va veni si ei randul in cateva zile. Ce mi se pare greu este ziua de apa, o data pe luna, dupa o zi de fructe - la prima vedere, mi se are o misiune imposibila. Dar vom vedea atunci. Chiar daca sunt scumpe, vreau sa cumpar si cele doua carti ale dietei Rina, le-am gasit online aici, o se le iau impreuna ca ies mai ieftin.

Una peste alta, inainte de a incepe dieta, m-am cantarit. Ultima data o facusem inainte de Craciun, ma asteptam asadar la cateva kilute in plus. Care - of course- exista. Am 80, am pus asadar 2 kg in sarbatori, e o chestie care se intampla deobicei dar parca altfel le privesti cand ai 60 kg si altfel cand ai 80. Dieta Rina dureaza 90 de zile, ma va prinde Sfintele Pasti cu ea dar n-am de gand sa renunt pana o duc la capat, o sa vad eu cum fac atunci.

Ieri a fost ziua de proteine. Am mancat asa:

Photobucket

Mic dejun: 1 mar si o portocala. Cafea neagra.

Pranz: o pulpa de pui (am mancat-o cu piele cu tot desi poate ar fi trebui sa inlatur pielita) fiarta (am fiert-o pentru supa) cu o salata mare de telina, morcov si sfecla rosie (aici s-ar putea s-o fi "sfeclit" - s-ar putea ca sfecla sa nu fie intre legumele ce se pot manca tot timpul - e de cercetat), o felie de paine. 300 ml supa clara (pui, morvoc, telina, frunze de patrunjel) fara sare.

Cina: o 1/2 pulpa de pui cu salata de telina si morcov.

Am gafat intre mic dejun si pranz cand am haplit cateva seminte de floarea soarelui - pana mi-am adus aminte ca-s la dieta. Ptiu, ispita!

Azi sunt la ziua de amidoane.

1 comentarii:

Anonim,  3 iunie 2010 la 23:33  

Aoleeu ce dieta , e grea , chiar daca pare oarecum permisiva, nu prea este , trebuie si eu sa incep sa tin , mi am facuit tot felul de diete dar nu prea mai dau rezultate, offf , ce ma mai chinui si eu , incerc si dieta ta , sa vedem la tine rezultatele.

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP