Regulile de baza ale dietei mele

 miercuri, 6 ianuarie 2010

Photobucket

Conform calculatorului de pe site-ul Florentinei, greutatea mea ideala este de 64,3 kg. Ca sa ajung la 58 de kilograme, tot un calculator dar al necesarului de calorii (tot de pe site-ul Florentinei) imi spune ca am nevoie de maxim 1740 calorii zilnic. Mie una mi se pare generos si se potriveste cu numarul de calorii pe care dr. Mihaela Bilic il recomanda pentru cei ce doresc sa slabeasca de la 20 kg in plus. Eu sunt la limita dar voi incepe cu o dieta de aproximativ 1700 calorii, urmand sa mai scad din ele pe masura ce ajung mai aproape de greutatea dorita.

1. 2 litri de apa pe zi. Apa plata, apa plata cu lamaie, ceaiuri....toate consumate cu precadere in cursul diminetii, atuci circula apa mai bine prin corp.

2. Fara infometare: 5 mese pe zi, 3 principale, 2 gustari, ultima masa luata cel tarziu la ora 18. Maxim 1700 calorii pentru inceput.

3. Fara zahar, paine, cat mai putini cartofi, orez. Sare cat mai putina. Cat mai putina prajeala. Doar ulei de masline.

4. Sport (30 minute zilnic).

5. O zi pe saptamana doar cu vegetale.

1 comentarii:

Ela 13 ianuarie 2010 la 00:07  

Iti doresc succes! Sunt sigura ca vei reusi!O sa revin pe blogul tau! Am inceput si eu dar am ceva ani in plus, ca varsta!!

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP