Ziua 4: vitamine

 miercuri, 20 ianuarie 2010

Ca sa compensez dezmatul cu covrigi din ziua precedenta, am decis sa fiu foarte stricta in ziua de fructe. As fi putut manca si salata dar m-am limitat doar la fructe - mere si grepfrut. Mi-a fost cam foame ca sa fiu cinstita dar nici nu-mi prea venea chef sa mananc cand vedeam oferta. Am baut multa apa (in care am strecurat si nitel suc de lamaie) iar spre sfarsitul zilei, cand deja imi venea sa sar pe frigider, am luat colectia cu retete si am inceput sa caut retete care se preteaza a fi preparate in cadrul dietei. Iubi, stiind ca-s la ziua de fructe, se uita la mine mirat ca ma torturez singura privind imagini cu mancaruri apetisante. I-am explicat ca, prin nu stiu ce mecanism al creierului, daca privesc multe asemena imagini si si daca petrec timp preparandu-le, nu simt nevoia neaparat sa mai mananc, parca ma satur privind. O chestie foarte curioasa dar adevarata. Am reusit sa trec peste aceasta zi fara s-o comit.

Photobucket
mic dejun: doua mere, un grepfrut, o cafea neagra

pranz: doua mere, un grepfrut, o cafea neagra

cina: doua mere

2 comentarii:

Ela 21 ianuarie 2010 la 22:03  

Dur meniul in aceasta zi! Multa vointa iti doresc!

da'mely 26 ianuarie 2010 la 07:43  

hm....cam sarac maniul!

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP