Povesti despre silueta mea

 duminică, 3 ianuarie 2010


Photobucket

N-am fost niciodata nici prea slaba, nici prea grasa. Pana la 14 ani, eram destul de zvelta, practicam si sport, pentru o vreme am facut baschet in echipa scolii, apoi am avut probleme cu spatele si am facut gimnastica recuperatorie, in liceu m-am lasat pe tanjala, de fapt in liceu am devenit un soarece de biblioteca, unica mea pasiune era cititul, mancam si destul de multe dulciuri, eram carnivora inraita (cu un apetit deosebit de nesanatos spre afumatura si slaninuta fiarta). Cu toate excesele, m-am pastrat totusi cam pe la aceeasi greutate - 65 kg., intre 62 - 65 oscilam in functie de anotimp (iarna mai totdeauna ma ingras putin, vara slabesc mai usor).Cam in timpul facultatii si, clar, dupa, m-am reapucat de sport. Nu-mi prea place sa merg la sala, totusi am frecventat una un timp, la o instructoare tare draguta si muncitoare, Carmen pe numele ei, dar pe urma m-am lasat o vreme ca am  facut o intindere din prea mult execs de zel si incalzire necorespunzatoare (probabil), apoi am revenit dar nu mi-a mai placut pentru ca nu mai era Carmen (avea bebe mic) iar noua instructoare nu era prea simpatica. Era  utila sala si pentru ca aveau sauna, chiar si un maseur, daca erai chitita pe a intra rapid in forma, acolo aveai de toate. Dar mai mult preferam sa fac sport acasa, dimineata devreme, imediat dupa sculare era ideal. Aveam doua casete pe care mi le cumparasem din comert, cu Jane Fonda si inca doua instructoare (de fapt, doua instructoare si Jane Fonda), una de aerobic si una de modelare localizata.   Trebuie sa spun ca, desi erau scurte (25 minute), daca faceai exercitii zilnic (sau macar 5 zile / saptamana) in scurt timp reuseai sa-ti formezi o musculatura tonifiata, o frumusete. Nu ma prea omoram dupa sport, dar imediat dupa aceea aveam un sentiment excelent, de bine, ceea ce ma stimula sa continui. Dar sportul, desi mi-a tonifiat corpul, nu m-a slabit nici macar un kg, asa ca am tinut si o dieta cu ajutorul carei am ajuns la 58 kg.  A fost greutatea la care m-am simtit cel mai bine si pe care o tintesc acum, desi ma voi multumi si cu 60 kg, numai sa ramana constanta pentru urmatorii....50 de ani (???). Acum vreo doi ani, am vrut mortis sa scad la 55, m-am apucat de dieta South Beach. Trebuie sa recunosc ca am facut-o intr-un moment prost, pentru ca la o saptamana dupa ce am inceput, am plecat in Franta, unde cele doua kilute date jos, au fost iute puse inapoi din cauza micului dejun frantuzesc absolut devastator pentru silueta, cu cornuri, croissante, dulceata (eu una nu prea mananc oricum marmelada). Vreau sa spun ca, acolo, am stat la o familiie si-mi era jena sa cer mancare speciala, am mancat ce-mi puneau in fata, fara mofturi. Cand m-am intors, am vrut dar n-am mai putut sa reiau South Beach - din trei motive: nu puteam suferi pieptul de pui, incepusem sa detest carnea de peste (degeaba imi repetam ca e sanatoasa, nici acum mai mult de o data pe saptamana nu-l suport). si nu aveam deloc voie lactate in prima faza. Oricum tin sa precizez ca pentru cei care adora pieptul de pui, pestele, South Beach-ul este foarte generos, plus ca imediat vezi rezultatele, mai ales pe abdomen se vede in prima faza, tin minte ca inainte de Franta eram bucuroasa ca abdomenul meu devenise usor si scapasem de balonare, era super. Cand am ramas gravida, aveam 62 - 63 kg si primele sapte luni au fost de invidiat, pusesem doar 8 kg. Dupa care brusc am luat-o razna, in doua luni am luat rapid cate 5 - 6 kg pe luna, retineam si apa (dimineata aveam picioarele umflate ca butucii de nici nu puteam calca vreo ora, cam tot atat cat le trebuia mainilor mele sa-si intre in forma de intepenite ce erau). Cred ca si acum mai retin apa, o simt pe la picioare mai ales. De aceea am de gand sa dau si pe la doctorita de familie, sa vad ce zice si ea si vreau sa-mi fac si analizele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP