Ziua 3 : carbohidrati

 marți, 19 ianuarie 2010

Micul dejun: o banana si un mar. Plus nelipsita cafea neagra amara.

Pranz: spaghete cu sos tomat, l-am preparat cu ceapa, ardei, usturoi, busuioc, nitel rozmarin, sare, piper, niste ciupercute champignon - a iesit un deliciu. Si m-am simtit si satula.



Cina: doua bucati Amandine (erau mici, de aceea am papat doua), am incercat sa mananc si o bucatica ciocolata menaj dar dupa ce m-am chinuit sa mananc o jumatate, am lasat-o balta. Data viitoare iau niste ciocolata amaruie. Da, si am si comis-o, am trecut pe la soacra-mea unde nu m-am putut abtine sa nu haplesc cativa covrigei deliciosi cu chimen. Ma consolez cu ideea ca n-am iesit din tema zilei.

Shame on me! Sa nu se mai repete.

1 comentarii:

da'mely 26 ianuarie 2010 la 07:42  

eee....si ciocolata! ce dieta super! observ ca se bea cafea...eu nu beau. pot inlocui cu ceai?

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP