Ziua 21: proteine

 vineri, 5 februarie 2010

Iata-ma-s la zi, gandesc sa nu mai las zile nescrise in urma, in general nici o problema ca tin minte ce-am mancat dar oricum…
Mic dejun: doua portocale, o cafea mare, amara
Pranz: tocanita de miel cu garnitura de broccoli cu usturoi. Ca sa fiu sincera, amDSCF2722 mancat mult peste 200 grame, portia admisa, dar mi-a placut prea mult si eram si dezamagita de progrese, in ultimele zile, slabitul merge tare greu, n-am mai dat jos decat 200 grame, stiu ca trebuia sa apara si momentul asta dar oricum e nitel frustrant. Oricum, citind din dieta, am aflat ca situatia se inbunatateste dupa ziua cu apa, asta o stiu sigur pentru ca am mai tinut diete de apa si ma simteam foarte bine dupa dar parca totusi, o zi intreaga de apa dupa o zi de fructe…Vom vedea.
Cina: stiu ca ar fi trebuit sa mananc ce am mancat la pranz dar nitel mai putin, insa mai aveam niste peste marinat si-am zis sa-l termin. E delicios.

4 comentarii:

~Lexibule~ 16 februarie 2010 la 04:52  

Ça semble terriblement réconfortant:))

Bon mardi!! xxx

sarah 14 martie 2010 la 06:48  

te admir ca poti tine dieta.mie mi-a interzis-o doctorul care n-a inteles din 50 kg ce vreau sa mai dau jos.pupici si succes in continuare

furnicuta boscodina 10 aprilie 2010 la 01:22  

spor la dat jos,usor , fara foamte si fara efort. de ce nu incerci dieta cu numar de calorii,citeam ca in unele zile faci foamea.
vezi cate calorii trebuie sa manci ca sa dai jos si poti manca ce vrei tu cand vrei tu, cat vrei in limita caloriilor permise .

Anonim,  3 martie 2011 la 04:20  

Offffff, greu merge slabitul si la mine, dar eu nu sunt asa organizara, in sensul ca nu urmez o anumita dieta, ci doar ma abtin de la dulciuri, pizza si paine. Succes cu dieta, acum ca am descoperit blogul, o sa-ti urmaresc progresele! :P

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP