Ziua 19: carbohidrati

 vineri, 5 februarie 2010

Ziua de dezmat dulceag…
Micul dejun: am inceput ziua, ce de obicei, cu fructe – doua mere si o cafea mare, amara
Pranz: trei foetaje cumparate din oras: unul umplut cu ciuperci, unul cu ceapa si unul cu mere. Altadata ma mobilizez si mi le fac singura acasa, cred ca-mi iasa ceva mai gustoase pentru ca nu ma zgarcesc la ingrediente si nici la condimente. In primul strudel, deabia am gasit vreo cateva ciuperci lesinate.
Cina: o felie de praji, facute de mine in casa: prajitura cu lamaie, n-am postat reteta pe casutalaurei pentru ca as vrea s-o mai imbunatatesc, blatul din reteta nu este cel mai potrivit, stiu eu altul care ar fi mult mai nimerit. Plus trei bucatele de ciocolata amaruie Anidor.
DSCF2698

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP