Planul meu personalizat Dukan

 joi, 9 februarie 2012

dreamstimefree_3047317

Intai si intai, inainte de a ma apuca de noua dieta, am intrat pe site-ul lor oficial www.regimedukan.com. Sunt multe lucruri utile dar cel mai mult mi-a placut cele 11 de intrebari la care de raspundeti, primiti o indrumare privind greutatea voastra ideala  plus o calculare a perioadei in care tinand regimul veti slabi plus cat dureaza si perioada de consolidare. De pilda la mine:
 
- greutatea ideala ar fi 62, 1 kg. “Bineinteles, este putin mai mult decat ti-ai pus ca obiectiv – scrie tot in raspuns – dar aceasta este greutatea ta corecta pe care o poti atinge si pastra.”

Plus mi-a desenat si o schema:


image

Am inceput dieta la 23 ianuarie (data de sus e cea in care am facut chestionarul), dupa 7 zile de dieta, faza atac, aveam 83, 2. Acum la 11 zile de cand am inceput consolidarea am 80,9. Scadem, scadem, incet dar sigur.Zâmbet)))) Si vizibil.
 
In privinta greutatii, eu mi-am pus ca obiectiv 60 kg dar recunosc ca mai tot timpul am avut cam 62 – 63. Pana la urma conteaza sa arate si bine, asa ca dupa ce termin faza de roaziera ma pun si pe sport, macar putin. Sper s-o si pot face cu nazdravanii mei agatati de gat.

1 comentarii:

Taniuşa Corcoduşa 27 februarie 2013 la 02:06  

Spor la slabit
Ai o leapsa la mine pe blog

Trimiteți un comentariu

Cine e alaturi de mine

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP